Przy wysyłce DRR (dokumentu realizacji recepty) dla leku importowanego występuje błąd REG 0.70.
Aby rozwiązać ten problem, należy:
- Z głównej planszy programu wejść w moduł 14 - MAGAZYN
- Na górnym pasku wybrać import, a następnie rejestracja wniosków
- Wybrać F2 Dodaj.
- Uzupełnić wniosek, jeśli nie posiadamy w kartotekach karty lekarza bądź pacjenta, należy taką kartę założyć. Istotne jest, aby pola były poprawnie uzupełnione, w innym wypadku DRR nie wyśle się. (na załączonym zrzucie ekranu przedstawiono konieczne pola, które muszą być uzupełnione — można pominąć pola telefon).
- Po uzupełnieniu należy zapisać wniosek [F2 Zapisz].
- Następnie należy przejść do modułu 11 - Sprzedaż.
- Wybrać — Poprawa (P), odszukać pozycje, z którą był problem i podświetlić ją.
- Znajdując się na tej pozycji — należy wcisnąć na klawiaturze jednocześnie kombinacje ALT + i.
- Pojawi się okno, w którym wyświetlony zostanie utworzony wcześniej wniosek na import docelowy. Należy wybrać odpowiedni wniosek i za pomocą [F2 Powiąż] powiązać go ze sprzedażą.
- Po powiązaniu wciąż w poprawie należy na tej pozycji wybrać [A — Aktualizacja] następnie [F2 - OK], pojawi się okno DRR. Aby ponownie wysłać DRR należy wybrać [F11 - Zatwierdź i zakończ wszystkie].
- Po wysyłce DRR status wysyłki powinien zmienić kolor z czerwonego na zielony. Jeśli nie pojawił się żaden błąd, wszystko zostało wykonane poprawnie.
Komentarze
Komentarze: 0
Zaloguj się, aby dodać komentarz.