Proszę wystąpić z wnioskiem do CSIOZ o wydanie listy numerów DRR, prosimy o podanie informacji za jaki okres.
Wniosek powinien zostać wysłany z Profilu Zaufanego kierownika apteki za pośrednictwem systemu ePUAP:
Odbiorca: CENTRUM SYSTEMÓW INFORMACYJNYCH OCHRONY ZDROWIA (00-184 WARSZAWA (DZIELNICA M.ST. WAR-SZAWY),
WOJ. MAZOWIECKIE)
Rodzaj pisma: Wniosek
Tytuł pisma: Uzyskanie listy DRR i kluczy eRecept dla apteki (podajemi ID Apteki z rejestrów medycznych )
Opis sprawy: informacje dot. wniosku: ID apteki, imię i nazwisko kierowni-ka. adres mailowy na który ma zostać przesłana lista DRR i kluczy eRecept.
Instrukcja wysyłania pism za pośrednictwem platformy ePUAP znajduje się pod adresem:
https://obywatel.gov.pl/wyslij-pismo-ogolne
W międzyczasie należy:
- Przygotować rolki kopii fiskalnych lub wydrukować wszystkie paragony z drukarek z kopią elektroniczną za okres, za który nastąpiła utrata danych.
- Przygotować faktury zakupu, z którego okresu dotyczy utrata danych.
- Na stanowisku zapleczowym (bez drukarki fiskalnej) przyjąć brakujące dokumenty zakupu, z których dnia brakuje.
- Na stanowisku zapleczowym (bez drukarki fiskalnej) zrealizować na podstawie rolki kopii fiskalnej sprzedaże odręczne, których brakuje w systemie.
- Po otrzymaniu DRR i eRecept z CSIOZ prosimy o kontakt z nami. Wówczas wycofamy DRR z systemu P1 i będziemy mogli przejść do kolejnego punktu:
- Na stanowisku zapleczowym (bez drukarki fiskalnej) zrealziować recepty papierowe
- Na stanowisku zapleczowym (bez drukarki fiskalnej) zrealziować eRecepty na podstawie otrzymanych kodów z CSIOZ.
- Ustawimy znacznik fiskalizacji.
- Koniec procesu.
Komentarze
Komentarze: 0
Zaloguj się, aby dodać komentarz.